مصاحبه آرشیو خبر ها
من برای خودم محدودیتی قائل نیستم

من برای خودم محدودیتی قائل نیستم

جیجی بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس، امروز در حاشیه ی معرفی پیراهن جدید اتزوری با خبرنگاران به گفتگو پرداخت. وی در این مصاحبه گفت:

"بحث کردن در مورد کونته هم آسان است و هم آسان نیست. من مدت ها هم تیمی او بودم ، او همیشه بسیار از من بزرگتر بود. اینقدر بزرگتر که ، روزی مربی من شد و حالا مربی تیم ملی ایتالیاست."

"حرف های زیادی می توان در مورد او زد ، و همه ی آنها مثبت خواهند بود. انکه بگوییم او بک مربی است ، کسی که پرانگیزه و سخت کوش است ، خوب است ، اما کافی نیست."

"کونته در آن واحد خیلی چیزهاست و بهترین محصول آن را می توان در عملکرد تیم او دید. آنجوری که در ابتدا هستند و بعد از یک تا دو ماه. تیم های کونته بهتر می شوند ، انقلاب درشان رخ می دهد ، عوض می شوند و از دور فریاد می زند. تیم کونته این چنین است."

"از اینجا تا یورو 2016 ، من انتظار یک فرایند رشد را دارم که باید در خود تورنومنت به اوجش برسد. بدون هیچ حسرتی. این به این معنی نیست که حتما باید قهرمان شویم ، اما باید تا آخر پیش رویم ، بدون اینکه هیچ حسری به جای بگذاریم ، همه ی تلاشمان را بکنیم."

"من به سن خاصی رسیده ام ، درست است، اما هنوز روحیه ی مستحکم جنگندگی دارم. نمی توانم بگویم تا کجا می رسم.تا جایی که با انگیزه ی قابل اطمینانی به زمین بروم و تمایلی که در حال حاضر در خودم می بینم، و تا جایی که وضعیت فیزیکی مطمئنی داشته باشم و احساسات مطمئی داشته باشم ، ادامه می دهم."

"من برای خودم محدودیتی قائل نیستم ، در غیر این صورت ، سریعا خداحافظی خواهم کرد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: